Imorgen holder vi den årlige sommerfest og satser på at vejret holder til at vi kan benytte gårdhaven. Vi starter fra kl. 15.30 hvor kolde drikkevarer er klar og tænder op i grillen til kl. 16. Vi glæder os til en hyggelig eftermiddag i godt selskab.
I forbindelse med sommerfesten vil du også kunne hilse på husets behandler-team som nu udvides. Her vil du kunne møde Frederikke & Maj-Britt som tilbyder hhv. kranio-sakral terapi, massage & akupunktur behandlinger.
SOMMERFERIE GUIDE til kantinen
Kantinen holder lukket i ugerne 28,29 & 30. Vi opkræver ikke abonnement for disse uger, til de af jer der har dette.
Men hvordan forholder man sig hvis man selv holder ferie i andre uger - det finder du svar på i dette nyhedsindlæg på intranettet:
Kom forbi og få en snak om de forskellige behandlinger & mulighed for både firmaaftaler og privat afregning pr. gang. I kan læse mere om vores behandlere i nedenstående link samt finde info på intranettet ved at søge på enten "Kranio-sakral terapi" eller "massage"
Vi bliver i sporet af velvære da vi haft dialog med Linneberg Yoga omkring muligheden for udendørs yoga hold. Kunne du have interesse i dette, så læs mere i dette intranet opslag, og meld ind på ønskede tider.
Er du lækker sulten i sommervarmen, så har vi sat en fryser op i Atrium lige ud for HEART mødelokalet.
Her finder du et udvalg af forskellige is til fast lavpris.
Du kan betale for den ved kassen i kantinen eller i GoPay app'en under "shop". '
Velbekom
AFLYSNING AF EVENT
Vi kan se på antal af tilmeldinger til årets fodboldgolf at vi har ramt en dårlig dato. Derfor aflyser vi arrangementet og kommer retur med en dato til EFTER sommerferien.
Kom med til et fyraftensmøde med den personlige fortælling om rejsen fra ordblind tømrer til ejer af 5 virksomheder, når Jeppe Graversen gæster vores netværkslounge. kl. 14.45 Uformel netværk kl. 15 Oplæg v. Jeppe Graversen kl. 16 Uformel netværk (til dem der bare ikke kan få nok)
Innovatorium er vært for kaffe, te, sødt & salt. Arrangementet er gratis og åben for alle - men husk tilmelding!
I forbindelse med DM-ugen 2026, vil der fredag den 26. juni blive afviklet Danmarksmesterskaberne i enkeltstart i landevejscykling. Her skal nogle af landets bedste ryttere dyste om den rød-hvide dannebrogstrikot.
På dagen afvikles Herre Elite, Dame Elite samt Herre Junior DM, og ruten vil være afspærret fra kl. 14.30 og forventes genåbnet igen kl. 21.00.
DET BETYDER at vælger du denne dag at tage bilen på arbejde, opfordre vi til at forlade huset senest kl. 14.15 så du kan nå ud, inden vejen er afspærret indtil kl. 21.
ØNSKER DU AT SE CYKELLØBET FRA INNOVATORIUM?
Der kommer masser af TV dækning så hvis man ønsker at blive i huset, så stiller Innovatorium gerne an med øl, sodavand og snacks til en ekstra fredagsbar.
KOM FORBI RECEPTIONEN & GIV BESKED, HVIS DU SYNES DET KUNNE VÆRE FEDT.
REKLAME & RABATKODE
KEEP SMILING RUN
5. September 2026
Kom med til en løbefest for alle distancer – fra 1 km til halvmaraton.
Få smilene frem, mærk fællesskabet og oplev byen fra sin bedste side.
Keep Smiling Run er Danmarks gladeste motionsløb i Herning, hvor alle – fra børn til erfarne løbere – kan deltage og opleve en løbefest med fællesskab, musik, hep og smil.
Simon fra Humano har sikret jer alle en rabatkode :)
OBS OBS OBS
VI LUKKER FOR INTERNETTET SØNDAG 21/6 GRUNDET OMBYGNING I SERVERRUM. DE AF JER SOM HAR UDSTYR ER ELLER BLIVER DIREKTE INFORMERET. VI HENSTILLER TIL AT MAN ARBEJDER ANDETSTEDS.